Go To Brand

Autor

Anna Makieła-Zoń
Czytaj więcej

Go to Brand to projekt realizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, którego celem jest pomoc finansowa na rynkach zagranicznych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym. Jako że plan biznesowy Softiqa zakładał rozwijanie biznesu za granicą, postanowiliśmy skorzystać z możliwości i wystartować w konkursie, który został ogłoszony 9 stycznia 2020 roku, a koniec przyjmowania wniosków przypadł na 11 marca 2020 roku.

Co zyskaliśmy? Na pewno doświadczenie, które będziemy mogli wykorzystywać w kolejnych latach. Poprawne wypełnienie wniosku o dofinansowanie wymagało od nas wiele pracy i zaangażowania, ale było warto – zyskaliśmy dodatkowe fundusze na realizację naszych zamierzeń, a nasza ekspansja na rynki zagraniczne osiągnęła zawrotne tempo.

Maksymalne dofinansowanie w ramach projektu wynosiło 425 670,00 zł. Tę kwotę możemy przeznaczyć między innymi na udział w różnego rodzaju eventach, które promują Softiq za granicą –  takich jak targi, wystawy, misje gospodarczy czy konferencje. Dodatkowo możemy korzystać z usług doradczych, dzięki którym będziemy mogli z jeszcze większymi sukcesami promować naszą firmę za granicą.

Co dalej? Teraz zostaje nam realizacja zaplanowanych działań. Pierwszym z punktów są targi w Hannoverze, które startują właśnie dzisiaj i o których z pewnością jeszcze napiszemy. To było dla nas duże wyzwanie, do którego przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. Dzięki pozyskanym funduszom możemy pozwolić sobie na jeszcze więcej.

This post is also available in: English (Angielski)