PeopleKeys od ponad 35 lat odblokowuje potencjał ludzki za pomocą systemu DISC – oceny osobowości badanej na podstawie określonych reakcji i zachowań. PeopleKeys jest liderem na rynku analiz behawioralnych i systemów szkoleniowych.
Jaka była potrzeba biznesowa?
Modernizacja istniejących rozwiązań, migracja na nowe stosy technologiczne oraz wdrożenie nowej architektury systemów, umożliwiającej łatwą rozbudowę o nowe aplikacje i funkcjonalności.

Jakie było wyzwanie?
Do największych wyzwań przy współpracy z PeopleKeys należała ograniczona testowalność platformy, brak dokumentacji oraz problemy z wydajnością systemu. Przy realizacji projektu przejęliśmy dawną bazę kodu i rozpoczęliśmy systematyczną przebudowę jego części. Podczas pracy skupiliśmy się najpierw na poprawie wydajności oprogramowania, a następnie na rozbudowaniu go pod potrzeby biznesu. Po rozwiązaniu wstępnych problemów przeszliśmy do rozszerzenia istniejącego środowiska i tworzeniu nowych aplikacji odpowiadających wymaganiom biznesu.
Jak sobie z tym poradziliśmy?
W celu ujednolicenia procesów biznesowych zachodzących w różnych systemach klienta stworzyliśmy ujednolicony mechanizm przetwarzania i obsługi procesów biznesowych, który został wdrożony pod postacią zestawów mikrousług komunikujących się za pomocą Azure Service Bus. Wszystkie projekty klienta zostały wzbogacone o procesy CI/CD automatyzujące procesy testowania i wdrażania nowych wersji aplikacji.
Jednym z wytworzonych przez nas rozwiązań jest całkowicie nowy edytor dokumentów, wykorzystywany przez klienta do generowania raportów analiz behawioralnych. Edytor umożliwia generowanie dokumentów za pomocą HTML/CSS oraz wyposażony jest we własny DLS (język domenowy) umożliwiający wstawianie danych dynamicznych i przetwarzanie reguł logicznych o dowolnym poziomie skomplikowania.
