Jaka była potrzeba biznesowa?
Aplikacja, stworzona i utrzymywana przez poprzedniego wykonawcę, miała ponad 10 lat i była na tamten moment przestarzała, mało wydajna i trudna w utrzymaniu. Jej aktualizacja byłaby pracochłonna i generowała duże koszty.
W związku z tym powstała potrzeba, aby stworzyć jej nową wersję, wydajniejszą, o nowocześniejszym i bardziej przyjaznym dla użytkownika interfejsie, jednocześnie dodając nowe funkcjonalności, których w starej aplikacji brakowało, a które w sposób istotny wpływały na wygodę pracy jej użytkowników.

Jak sobie z tym poradziliśmy?
Tworząc nową aplikację ZC zdecydowaliśmy się zmienić dotychczas wykorzystywane technologie (Java, Oracle, JBoss) na PHP/Laravel, PostgreSQL, AngularJS, Apache. Zbudowaliśmy aplikację składającą się z:
- REST API stanowiącego część backendową aplikacji
- SPA wykorzystującej AngularJS
- Modułu integracji z BROKER PSZ w celu:
– Uwierzytelnianie użytkowników
– Integracji z praca.gov.pl (składanie wniosków elektronicznych)
– Integracji z wieloma innymi systemami zewnętrznymi w celu pobierania albo weryfikacji danych (ZUS, KRUS, GIP, itp.)
