OSAT to zrzeszenie biur podróży, które zajmują się organizacją wycieczek dla swoich klientów.
Jaka była potrzeba biznesowa klienta?
Klient potrzebował systemu, który pomaga w ewidencji rezerwacji dokonywanych w biurach podróży przez klientów, dodawania nowych rekordów i przechowywania biznesowych informacji oraz rozliczeń. Dodatkowo, oprócz wewnętrznej, webowej aplikacji, stworzyliśmy kolejną dla klientów OSAT.

Jakie było wyzwanie?
Największym wyzwaniem było sprostanie wymaganiom platform dystrybucyjnych aplikacji: AppStore oraz Sklep Play. Musieliśmy dołożyć wszelkich starań, aby dopasować nasze produkty do warunków obu sklepów, które bywają bardzo restrykcyjne.
Jak sobie z tym poradziliśmy?
Workflow w aplikacji wygląda następująco: biuro podróży rejestruje klienta, dokonuje rezerwacji wycieczki i w systemie zapisuje się cała historia transakcji oraz zamówienia. Klient instaluje aplikację mobilną i śledzi rezerwację oraz gromadzi w niej dokumenty, których potrzebuje podczas podróży (w tym dokumenty hotelu, np. regulamin). Biuro podróży po swojej stronie, za pomocą aplikacji webowej, może rejestrować w systemie różnych użytkowników, pracowników w biurze podróży, a także dodawać oraz obsługiwać rezerwacje klientów.
