Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

NFZ Centrum Słowników

Dobrze zdefiniowane i zarządzane słowniki pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych. Aplikacja Centrum Słowników to źródło, bez którego nie da się zarządzać obszarem słowników i wszystkimi systemami, które będzie zasilał.

Klient:

Branża:

Wykorzystane technologie:

NFZ, czyli Narodowy Fundusz Zdrowia w Polsce. Został powołany ustawą Sejmu z 27 sierpnia 2004 r. na wniosek ministra Mariusza Lipińskiego, ówczesnego ministra zdrowia, w celu powołania jednej centrali zarządzania wszystkimi placówkami zdrowia w Polsce pod jurysdykcją rządu.

Jaka była potrzeba biznesowa klienta?

Klient potrzebował zastąpić istniejący system do zarządzania słownikami, który powstał około 20 lat temu. Nie chodziło o proste przepisanie lub odświeżenie kodu. Klient przedstawił konkretne potrzeby.

  1. Nowy system musiał pozwalać na sprawne zarządzanie wszystkimi słownikami w bazie.
  2. Pracownik NFZ musiał mieć możliwość tworzenia nowych słowników w systemie samodzielnie, bez ingerencji dostawcy oprogramowania.
  3. Nowy system miał wspierać utrzymanie istniejących słowników oraz wprowadzanie nowych danych.

Jakie było wyzwanie?

  1. Po 20 latach użytkowania klient posiadał potężną bazę – naszym zadaniem było jej utrzymanie i wprowadzenie danych do nowego systemu.
  2. Opanowanie dodatku do Jira – Xray. To narzędzie pracy testerów, w którym gromadzimy scenariusze, obsługujemy przypadki testowe, tworzymy raportyz testów.
  3. Stworzenie rozbudowanego systemu z zachowaniem możliwości dynamicznej i elastycznej edycji i tworzenia nowych treści przez wielu użytkowników na raz.
  4. Wytworzenie responsywnej i przejrzystej warstwy wizualnej aplikacji do wyświetlania ogromnej ilości danych w jednym widoku.

Jak sobie z tym poradziliśmy?

Setki godzin spotkań, głównie online, pozwoliły nam na wspólne doprecyzowanie wymagań biznesowych oraz opracowanie spójnej wizji projektu.

Zaproponowaliśmy i przedstawiliśmy klientowi rozwiązanie opierające się na aplikacji webowej, co było znacznie bardziej innowacyjne i intuicyjne dla użytkowników.

Dane w słownikach zmieniają się bardzo dynamicznie. System CS pozwala na płynny przepływ informacji pomiędzy użytkownikami, dzięki czemu zmiany widoczne są na bieżąco.

Funkcje systemu Centrum Słowników:

  1. publikacja, edycja oraz obsługa cyklu życia słowników,
  2. synchronizacja danych pomiędzy słownikami,
  3. tworzenie i obsługa zgłoszeń dla każdego ze słowników,
  4. zarządzenie przepływem pracy w obrębie systemu,
  5. dynamiczne zarządzanie prezentowanymi danymi w tabelach.

Jakie korzyści zyskał klient?

  • Samodzielne zarządzanie obszarem słowników bez ingerencji dostawcy oprogramowania.
  • Nowa jakość, świeżość rozwiązań technologicznych.
  • Efektywne zarządzanie słownikami i danymi słownikowymi, dzięki możliwościom personalizacji wyświetlanych danych do preferencji konkretnego użytkownika oraz rozbudowanemu systemowi filtrowania i sortowania.

  • 3-letni okres utrzymania systemu.

  • Treningi oraz szkolenia użytkowników końcowych.
  • Możliwość tworzenia przez klienta różnych interfejsów integracyjnych, które dają możliwość komunikacji z systemami zewnętrznymi.

  • Wsparcie pracowników merytorycznych w codziennej obsłudze słowników.

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Jeśli jesteś zainteresowany usługami projektowania i budowy oprogramowania na indywidualne zamówienie, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Wspólnie ocenimy, które z kompetencji zespołu SOFTIQ będą wsparciem dla Twojego projektu. 

Zobacz także

promas_thumbnail

Promas

Klient: Slippurinn
Branża: Przemysł
Platforma pozwala na konfigurację wielu maszyn sortujących produkty (ryby) i ich niezależną pracę. Jej główną zaletą jest wysoka automatyzacja i łatwa konfiguracja.

CRM Mercedes Dealer

Klient: Grupa Wróbel
Branża: Automotive
Scentralizowane rozwiązanie CRM dostosowane do potrzeb działów obsługi posprzedażowej, oferujący kompleksowy zestaw wbudowanych funkcji i procesów. Obejmują one windykację, korekty roszczeń, monitorowanie zadań, zarządzanie kampaniami i raportowanie, wszystkie zaprojektowane w celu usprawnienia operacji i poprawy obsługi klienta.

ACM – Aflos & Crew Management

Klient: Aflos & Crew Management B.V.
Branża: Przemysł
Aflos & Crew Management B.V. to holenderska firma specjalizująca się w rekrutacji i zarządzaniu załogami dla żeglugi śródlądowej.
Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book