Jaka była potrzeba biznesowa klienta?
- Automatyzacja weryfikacji możliwości handlu każdej marki na platformie Amazon – eliminacja ręcznego sprawdzania, czy dany produkt może być sprzedawany na tej platformie.
- Automatyzacja weryfikacji popularności produktów na różnych marketplace’ach – ułatwienie analizy popytu i zainteresowania produktami w wielu miejscach sprzedaży online.
- Porównywanie cen produktów na różnych platformach – usprawnienie procesu monitorowania konkurencyjności cenowej.
- Optymalizacja procesu ustalania cen sprzedaży na Amazon – integracja i analiza danych z wielu systemów w celu efektywnego wyznaczania cen sprzedaży.

Jakie było wyzwanie?
Dużym wyzwaniem w projekcie jest proces analizy wymagań dla opisywanego rozwiązania, wynikający z braku wiedzy i kompetencji klienta w zakresie procesu wytwarzania oprogramowania. Aby sprostać temu wyzwaniu, współpracujemy z klientem, ucząc go zasad pracy w tym obszarze oraz organizując warsztaty typu event storming, które pozwalają na szczegółową analizę jego wymagań.
Jak sobie z tym poradziliśmy?
Na przykładzie wdrożenia modułu AI do automatycznego przetwarzania i analizy ofert widzimy, że znacząco usprawnił on pracę działu analiz. Integracja tego modułu z Systemem Zarządzania Informacją (SZI) zapewnia bezpośredni dostęp do danych zakupowych i magazynowych, co dodatkowo zwiększa efektywność procesów i ułatwia podejmowanie decyzji operacyjnych.
