Jaka była potrzeba biznesowa klienta?
Klient chciał stworzyć rozwiązanie umożliwiające mieszkańcom północnej Anglii dobór i zakup pakietów telekomunikacyjnych od lokalnych dostawców, z którymi współpracuje MS3 Networks.
Nasza odpowiedź na to wyzwanie to internetowa porównywarka z dedykowanym serwisem zamówień. Rozwiązanie to gromadzi kluczowe informacje o dostępnych pakietach, pomagając każdemu znaleźć idealny produkt dla siebie. Obecnie platforma jest dostępna wyłącznie dla klientów indywidualnych.

Jakie było wyzwanie?
Największym wyzwaniem było dla nas wprowadzenie zmian do istniejącego serwisu opartego o technologię Webflow, ze względu na jej ograniczenia techniczne (narzędzia no-code). Kolejnym wyzwaniem było zabezpieczenie systemu przed składaniem nierealnych zamówień oraz nielegalnym pobieraniem pakietów.
Jak sobie z tym poradziliśmy?
Udało się rozwiązać problemy dzięki fragmentom kodu JavaScript, które obsługują niestandardowe sortowanie pakietów. Dodatkowo, korzystaliśmy z biblioteki Attributes by Finsweet, która dostarcza gotowe komponenty oparte na atrybutach HTML.
Zaimplementowaliśmy również blokadę systemu poprzez weryfikację SMS z pomocą usługi Twilio, aby uniemożliwić próby składania nierealnych zamówień (np. 100 na raz). Do przechowywania danych tymczasowych skorzystaliśmy z CosmosDB oraz Redis. Dla logiki aplikacji wybraliśmy framework Nestjs, natomiast dla warstwy prezentacji – technologię Angular ze stylami realizowanymi przy pomocy Bootstrapa.
Taki zestaw umożliwił nam stworzenie aplikacji szybkiej, stabilnej i w dodatku opartej o chmurę Azure, która pozwala na świetne skalowanie aplikacji w przypadku zwiększającego się ruchu i obciążania bez potrzeby nagłej rozbudowy lokalnej infrastruktury.
