Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

Miasto Reykjavik

Projekt w ramach transformacji cyfrowej Miasta Reykjavik dla departamentów Education i Welfare.

Klient:

Branża:

Wykorzystane technologie:

Jaka była potrzeba biznesowa klienta?

Miasto Reykjavík często korzysta z usług zespołów zewnętrznych przy projektach publicznych i rządowych, aby uzupełnić umiejętności specjalistów w swoich wewnętrznych szeregach. SOFTIQ, we współpracy z Imperio, brał udział w rozwoju takich projektów.

W ramach obszaru „SFS – Edukacja” stworzona została aplikacja dedykowana rodzicom, którzy chcą zapisać swoje dzieci do szkoły. Do tej pory odbywało się to „ręcznie”, na papierze. Aplikacja ma na celu usprawnienie tego procesu poprzez zapisy elektroniczne.

W ramach obszaru „VEL -Welfare” powstaje aplikacja skierowana do osób niepełnosprawnych, które poprzez aplikację mogą wybrać termin i złożyć wniosek o konsultacje z urzędnikami.

Jakie było wyzwanie?

Wraz z procesem digitalizacji Miasta Reykjavik powstał nowy dział IT. Projekty są zarządzane przy użyciu metodologii Agile i frameworku Scrum. Wraz z islandzkim zespołem po stronie klienta, uczyliśmy się pracy ramię w ramię, aby zbudować silne ramy współpracy i pokonać każde potencjalne wyzwanie.

Jak sobie z tym poradziliśmy?

Celem projektu jest zapewnienie usług zorientowanych na użytkownika oraz zmniejszenie zużycia papieru przy składaniu wniosków. System został zaprojektowany z pełną możliwością integracji, co pozwala na łączenie go z innymi systemami.

Ma on na celu uczynienie usług bardziej dostępnymi dla osób indywidualnych poprzez ułatwienie im składania wniosków, rezerwowania rozmów doradczych, a następnie przypisania ich do najbardziej odpowiedniego konsultanta, który odpowie na potrzeby każdej osoby. Głównym celem jest usprawnienie rejestracji zgłoszeń i wniosków oraz sprawniejszy przepływ informacji o świadczonych usługach.

Nasz proces projektowy i workflow

W projektach dla Miasta Reykjavík zastosowaliśmy metodologię SCRUM. Większość projektu, treści i materiałów informacyjnych została dostarczona przez klienta, a dzięki pogłębionym warsztatom i sesjom brainstormingowym udało nam się opracować odpowiedni workflow i właściwie wdrożyć wszystkie funkcjonalności.

Jakie korzyści zyskał klient?

  • Lepszy dostęp do usług i informacji dla obywateli
  • Lepsze środowisko pracy dla pracowników i konsultantów Urzędu Miasta Reykjavik
  • Zmniejszone zużycie papieru
  • System, który integruje się z wieloma innymi systemami w jednym miejscu
  • Efektywność i zwiększona szybkość składania wniosków

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Jeśli jesteś zainteresowany usługami projektowania i budowy oprogramowania na indywidualne zamówienie, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Wspólnie ocenimy, które z kompetencji zespołu SOFTIQ będą wsparciem dla Twojego projektu. 

Zobacz także

Yawal

Klient: Yawal
Branża: Przemysł
Migracja z protokołu komunikacyjnego PROFIBUS do PROFINET połączona z zestawem aktualizacji i optymalizacji oprogramowania do sterowania robotami magazynowymi.

e-PFRON2

Klient: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Branża: Usługi
Wsparcie techniczne i konserwacja systemu e-PFRON2 przez okres 36 miesięcy. Dodatkowo świadczymy usługi modyfikacji i rozwoju systemu e-PFRON2.

MYPLATESPACE

Klient: Cluiid
Branża: Przemysł spożywczy
Współpraca z brytyjskim start-upem Cluiid, twórcami MyPlate Space, platformy 'field to fork' dla przemysłu spożywczego. Globalna aplikacja dla producentów żywności, punktów sprzedaży żywności i konsumentów żywności.
Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book