Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

Karta Dużej Rodziny

Aplikacja do wprowadzania, weryfikacji wniosków i wydawania decyzji w sprawie przyznania Karty Dużej Rodziny. W tym projekcie zajęliśmy się stworzeniem aplikacji do rejestracji, zarządzania i publikacji partnerów KDR, czyli przedsiębiorstw świadczących usługi i oferujących zniżki (benefity) dla klientów posiadających KDR.

Klient:

mrpips_logo

Branża:

Wykorzystane technologie:

4

moduły aplikacji

320 021

przyznanych kart w 2024 roku

197 358

przyznanych kart w 2025 roku

Jaka była potrzeba biznesowa klienta?

Klient potrzebował aplikacji do wprowadzania, weryfikacji wniosków i wydawania decyzji w sprawie przyznania Karty Dużej Rodziny. Potrzebą było również stworzenie aplikacji do rejestracji, zarządzania i publikacji (np. na mapce na stronie) partnerów KDR, czyli przedsiębiorstw świadczących usługi i oferujących zniżki (benefity) dla klientów posiadających KDR.

Jakie było wyzwanie?

Największym wyzwaniem było dostosowanie aplikacji do ustawy o KDR (Dz.U. 2014 poz. 1863) oraz przygotowanie systemu do pracy w okresach największego obciążenia.

Jak sobie z tym poradziliśmy?

Aplikacja jest przeznaczona dla dwóch typów użytkowników: osób spełniających warunki przyznania karty oraz potencjalnych partnerów programu KDR.

System składa się z kilku modułów.

  1. Moduł Obsługi Kart – Obsługa wniosków o Kartę Dużej Rodziny, wydawanie decyzji, a następnie samych kart.
  2. Moduł Obsługi Partnerów – Rejestracja przedsiębiorstw, które zobowiązują się oferować benefity (np. zniżki) dla klientów posiadających KDR.
  3. Moduł Raportowy – Tworzenie raportów z modułów: Obsługa KDR i Obsługa Partnerów.
  4. Moduł Administracyjny – Zarządzanie jednostkami i użytkownikami (role, uprawnienia)

Nasz proces projektowy i workflow

Projekt przejęliśmy w ramach nowej umowy po 4 latach od utworzenia systemu przez inną firmę. Realizacja obejmowała 4 fazy:

  • Faza I – Analiza
  • Faza II – Projekt
  • Faza III – Implementacja
  • Faza IV – Testy

Jakie korzyści zyskał klient?

  • Możliwość tworzenia e-kart, dostępnych online
  • Możliwość obsługi wniosków składanych elektronicznie
  • Pomoc i wsparcie w przypadku awarii
  • Wydajny system przygotowany do pracy w okresach największego obciążenia

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Jeśli jesteś zainteresowany usługami projektowania i budowy oprogramowania na indywidualne zamówienie, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Wspólnie ocenimy, które z kompetencji zespołu SOFTIQ będą wsparciem dla Twojego projektu. 

Zobacz także

Multon

Klient: Multon
Branża: Leśnictwo i obróbka drewna
Multon to niestandardowy system, opracowany dla klienta z branży obróbki drewna, usprawniający planowanie i realizację operacji poprzez centralną aplikację webową i aplikację mobilną.
3dgarden_thumbnail

3D GARDEN

Klient: Szwedzka firma B2B
Branża: Usługi
Celem projektu było stworzenie prototypu aplikacji Garden Design 3D. Rozwiązanie 3D do projektowania ogrodu jest łatwe i przyjemne w obsłudze dla użytkownika. Prototyp miał zostać oparty o silnik do gier. Celem było stworzenie uniwersalnego rozwiązania, z którego każdy będzie mógł korzystać.

ZAMADAMA – zróbmy to razem!

Klient: SpaceNet AG
Branża: E-commerce
Projekt narzędzia do sprzedaży usług elektronicznych w chmurze na stronie internetowej.
Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book