Furnley House to firma specjalizująca się w planowaniu finansowym i pośrednictwie kredytowym. Oferuje spersonalizowane rozwiązania dla osób prywatnych, rodzin, właścicieli firm i klientów korporacyjnych, pomagając im osiągnąć cele finansowe.
Jakie były potrzeby biznesowe?
Klient potrzebował stworzyć produkt, dzięki któremu jego klienci mieliby szeroki dostęp do informacji o swoich inwestycjach w jednym miejscu.
Takie rozwiązanie pomaga w:
- Codziennym informowaniu klientów o ich planach finansowych
- Monitorowaniu postępów finansowych w czasie
- Ograniczeniu udostępniania informacji za pośrednictwem różnych narzędzi komunikacyjnych
- Zabezpieczeniu dokumentów finansowych i notatek dotyczących umów w dedykowanym obszarze
Grupy docelowe:
- Klienci indywidualni
- Rodziny
- Właściciele firm
- Klienci korporacyjni
Jakie było wyzwanie?
Najtrudniejszą częścią było wykorzystanie i integracja usługi Zoho Catalyst z projektem oraz praca i obliczanie dużych danych finansowych w celu wyświetlenia ich w sposób przystępny dla klienta końcowego.

Jak nam się to udało?
Elementy projektu, kluczowe funkcje wraz z krótkim opisem:
- Podsumowanie finansowe w formie złożonych wykresów, które pozwalają monitorować postępy w danym okresie
- Pobieranie podsumowania finansowego i notatek dotyczących umowy w formie dokumentu PDF
- Gromadzenie wszystkich dokumentów klienta w jednym dedykowanym obszarze, umożliwiającym łatwy dostęp w bezpieczny sposób
- Formularz kontaktowy, który pozwala klientom pozostawać w kontakcie z doradcami finansowymi
Nasz proces i przebieg pracy:
Realizacja projektu w fazach:
FAZA I – Analiza
FAZA II – Projekt
FAZA III – Wdrożenie
FAZA IV – Testy po stronie klienta
