Jaka była potrzeba biznesowa klienta?
Klient potrzebował wsparcia technicznego i konserwacji systemu ePFRON2 przez okres 36 miesięcy. Dodatkowo wspieramy klienta w modyfikacjach i rozwoju tego oprogramowania. System aktualizowany jest w zależności od zmian w ustawodawstwie lub potrzeb użytkowników.

Jakie było wyzwanie?
Największym wyzwaniem było przepisanie Konsoli Operatora – narzędzia, z którego korzystają pracownicy PFRONu w pracy codziennej. Zanim jeszcze zaczęliśmy wdrażać projekt, przeprowadziliśmy analizę potrzeb klienta i zaimplementowaliśmy zmiany w narzędziu.
Jak sobie z tym poradziliśmy?
System e-PFRON2 służy do składania deklaracji i informacji w formie dokumentu elektronicznego przez Pracodawców zobowiązanych do wpłat lub zwolnionych z wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Wszystkie operacje wykonywane są w aplikacji umieszczonej na serwerach PFRON, do których dostęp realizowany jest przez przeglądarkę internetową. Dokumenty są generowane i przechowywane na serwerze systemu e-PFRON2. Rozwiązanie skierowane jest do Pracodawców zobowiązanych do uiszczania wpłat lub zwolnionych z wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych(PFRON).
System e-PFRON2 umożliwia:
- Logowanie do systemu za pośrednictwem Węzła Krajowego (login.gov.pl).
- Tworzenie deklaracji i informacji zgodnych z obowiązującymi aktami prawnymi.
- Importowanie dokumentów INF-U przygotowanych w innych systemach niż e-PFRON2.
- Składanie dokumentów w formie elektronicznej
- Podpisywanie podpisem elektronicznym dokumentów, w tym podpisem kwalifikowanym i podpisem potwierdzonym profilem zaufanym.
- Generowanie danych do internetowych płatności realizowanych za pośrednictwem systemu Paybynet.
- Otrzymywanie i wysyłanie wiadomości pomiędzy Pracodawcą, a PFRON
- Rejestrowanie i przeglądanie operacji wykonywanych w systemie
System e-PFRON2 wciąż jest sukcesywnie aktualizowany i rozwijany.
