Jeżeli zależy Ci na pracy, która zapewnia rozwój zawodowy, satysfakcjonujące wynagrodzenie, interesujące benefity oraz świetną atmosferę, dołącz do nas!
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie e-mailowe i telefoniczne użytkowników systemów informatycznych, opiekę techniczną, rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń, wsparcie przy tworzeniu bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań, tworzenie/aktualizowanie dokumentacji użytkownika.
#oczekiwania
- wykształcenie minimum średnie,
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania trudnych problemów,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
- samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy.
#dodatkowe_atuty
- doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przeznaczonej dla użytkownika,
- doświadczenie we wsparciu użytkowników.
#oferujemy
- pracę przy realizacji ambitnych projektów,
- możliwość wyboru formy zatrudnienia w zależności od własnych preferencji,
- szkolenia i certyfikację,
- benefity (opieka zdrowotna, oferta sportowa, imprezy integracyjne),
- chill room i niepowtarzalną atmosferę w pracy.