Jeżeli zależy Ci na pracy, która zapewnia rozwój zawodowy, satysfakcjonujące wynagrodzenie, interesujące benefity oraz świetną atmosferę, dołącz do nas!
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie e-mailowe i telefoniczne użytkowników systemów informatycznych, opiekę techniczną, rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń, wsparcie przy tworzeniu bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań, tworzenie/aktualizowanie dokumentacji użytkownika.
#oczekiwania
- wykształcenie minimum średnie
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania trudnych problemów
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
- samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy
#dodatkowe_atuty
- doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przeznaczonej dla użytkownika
- doświadczenie we wsparciu użytkowników
#oferujemy
- pracujesz, jak chcesz – zdalnie/ hybrydowo/ na miejscu
- decydujesz o formie współpracy – umowa o pracę, B2B
- ustalasz elastycznie godziny pracy
- szlifujesz język angielski – lekcje dwa razy w tygodniu
- zarządzasz dodatkowymi punktami – platforma benefitowa jest do Twojej dyspozycji
- rozwijasz się – nasz zespół HR bardzo tego pilnuje (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
- bawisz się – możesz wybierać z szerokiego pakietu imprez integracyjnych
- czujesz się dobrze – dbamy o atmosferę