Konsultant Help Desk

Jeżeli zależy Ci na pracy, która zapewnia rozwój zawodowy, satysfakcjonujące wynagrodzenie, interesujące benefity oraz świetną atmosferę, dołącz do nas!

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie e-mailowe i telefoniczne użytkowników systemów informatycznych, opiekę techniczną, rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń, wsparcie przy tworzeniu bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań, tworzenie/aktualizowanie dokumentacji użytkownika.

#oczekiwania

  • wykształcenie minimum średnie
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
  • kreatywność i umiejętność rozwiązywania trudnych problemów
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy

#dodatkowe_atuty

  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przeznaczonej dla użytkownika
  • doświadczenie we wsparciu użytkowników

#oferujemy

  • pracujesz, jak chcesz – zdalnie/ hybrydowo/ na miejscu
  • decydujesz o formie współpracy – umowa o pracę, B2B
  • ustalasz elastycznie godziny pracy
  • szlifujesz język angielski – lekcje dwa razy w tygodniu
  • zarządzasz dodatkowymi punktami – platforma benefitowa jest do Twojej dyspozycji
  • rozwijasz się – nasz zespół HR bardzo tego pilnuje (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
  • bawisz się – możesz wybierać z szerokiego pakietu imprez integracyjnych
  • czujesz się dobrze – dbamy o atmosferę

Aplikuj