Konsultant Help Desk

Jeżeli zależy Ci na pracy, która zapewnia rozwój zawodowy, satysfakcjonujące wynagrodzenie, interesujące benefity oraz świetną atmosferę, dołącz do nas!

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie e-mailowe i telefoniczne użytkowników systemów informatycznych, opiekę techniczną, rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń, wsparcie przy tworzeniu bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań, tworzenie/aktualizowanie dokumentacji użytkownika.

#oczekiwania

  • wykształcenie minimum średnie
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
  • kreatywność i umiejętność rozwiązywania trudnych problemów
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy

#dodatkowe_atuty

  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przeznaczonej dla użytkownika
  • doświadczenie we wsparciu użytkowników

#oferujemy

  • pracę przy realizacji ambitnych projektów
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia w zależności od własnych preferencji
  • szkolenia i certyfikację
  • lekcje języka angielskiego
  • benefity (opieka zdrowotna, oferta sportowa)
  • imprezy integracyjne (foodtrucki, żagle, paintball, gokarty, wyjazdy)
  • chill room i niepowtarzalną atmosferę w pracy

Aplikuj