Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

Furnley House

W ramach tego projektu stworzyliśmy aplikację, która pozwala klientom na bieżąco monitorować swoje plany i cele finansowe.

Klient:

Branża:

Furnley House to firma specjalizująca się w planowaniu finansowym i pośrednictwie kredytowym. Oferuje spersonalizowane rozwiązania dla osób prywatnych, rodzin, właścicieli firm i klientów korporacyjnych, pomagając im osiągnąć cele finansowe.

Jakie były potrzeby biznesowe?

Klient potrzebował stworzyć produkt, dzięki któremu jego klienci mieliby szeroki dostęp do informacji o swoich inwestycjach w jednym miejscu.
Takie rozwiązanie pomaga w:

  1. Codziennym informowaniu klientów o ich planach finansowych
  2. Monitorowaniu postępów finansowych w czasie
  3. Ograniczeniu udostępniania informacji za pośrednictwem różnych narzędzi komunikacyjnych
  4. Zabezpieczeniu dokumentów finansowych i notatek dotyczących umów w dedykowanym obszarze

Grupy docelowe:

  1. Klienci indywidualni
  2. Rodziny
  3. Właściciele firm
  4. Klienci korporacyjni

Jakie było wyzwanie?

Najtrudniejszą częścią było wykorzystanie i integracja usługi Zoho Catalyst z projektem oraz praca i obliczanie dużych danych finansowych w celu wyświetlenia ich w sposób przystępny dla klienta końcowego.

Jak nam się to udało?

Elementy projektu, kluczowe funkcje wraz z krótkim opisem:

  1. Podsumowanie finansowe w formie złożonych wykresów, które pozwalają monitorować postępy w danym okresie
  2. Pobieranie podsumowania finansowego i notatek dotyczących umowy w formie dokumentu PDF
  3. Gromadzenie wszystkich dokumentów klienta w jednym dedykowanym obszarze, umożliwiającym łatwy dostęp w bezpieczny sposób
  4. Formularz kontaktowy, który pozwala klientom pozostawać w kontakcie z doradcami finansowymi

Nasz proces i przebieg pracy:

Realizacja projektu w fazach:

FAZA I – Analiza

FAZA II – Projekt

FAZA III – Wdrożenie

FAZA IV – Testy po stronie klienta

Co dostarczyliśmy?

  • Portal Moje Centrum Inwestycyjne
  • Kod źródłowy aplikacji

Co otrzymał klient?

  • Kompletną aplikację wysokiej jakości, spełniającą standardy bezpieczeństwa i zapewniającą czytelność prezentowanych danych w przystępny sposób, aby klienci byli na bieżąco informowani o swoich inwestycjach.
  • Kod źródłowy, umożliwiający klientowi swobodną zmianę aplikacji i przejrzystość wykonanej przez nas pracy.
  • Przestrzeń, która pozwala przeglądać wszystkie informacje o klientach i ich dane finansowe w jednym miejscu.
  • Możliwość pobrania podsumowania w formacie PDF z postępami finansowymi.
  • Funkcja udostępniania dokumentów klientom.
  • Możliwość pozostawania w kontakcie z klientami dzięki formularzowi kontaktowemu.
  • Ulepszenia UX i projekt interfejsu.

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Jeśli jesteś zainteresowany usługami projektowania i budowy oprogramowania na indywidualne zamówienie, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Wspólnie ocenimy, które z kompetencji zespołu SOFTIQ będą wsparciem dla Twojego projektu. 

Zobacz także

PUE ZUS

Klient: PUE ZUS
Branża: Ubezpieczenia społeczne
Implementacja nowych funkcjonalności oraz stabilizacja i optymalizacja systemu e-ZLA, a także bieżące utrzymanie i rozwój Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.

ZUS & Liferay

Klient: ZUS
Branża: Usługi
Aktualizacja, subskrypcja oraz wsparcie techniczne dla oprogramowania Liferay Portal EE Server oraz migracja portalu z Liferay w wersji 6.2 do Liferay DXP 7.3.

LUG

Klient: LUG
Branża: Oświetleniowa
To rozwiązanie automatyzuje analizę przetargów publicznych w polskiej branży oświetleniowej, identyfikując, które rozwiązania oświetleniowe najlepiej odpowiadają wymaganiom przetargowym, oraz dostarcza cennych informacji na temat potencjalnych przychodów.
Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book