Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy model współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book

GDDKiA

Wsparcie prawidłowej i ciągłej pracy wykorzystywanego przez GDDKiA oprogramowania wspierającego wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych.

Jaka była potrzeba biznesowa klienta?

Oprogramowanie wspierające wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych (dalej: PPN/oprogramowanie/system/aplikacja) jest przeznaczone do wspomagania procesu wydawania przez Centralę i Oddziały Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych na podstawie złożonych do organu wniosków.

Główne funkcje systemu:

  1. Obsługa wniosków o zezwolenia na przejazdy pojazdów nienormatywnych.
  2. Automatyczne wyliczanie parametrów przejazdu, w tym transportu intermodalnego.
  3. Tworzenie raportów operacyjnych i statystycznych.
  4. Usprawnienie przepływu pracy (np. przekazywanie wniosków, zmiana nadawania numeracji).

Umowy:

  1. Umowa na utrzymanie projektu PPN.
  2. Umowa rozwojowa na rozbudowę systemu, obejmująca:

– Poprawę działania istniejącego systemu.

– Dodanie nowych funkcjonalności, takich jak tworzenie raportów.

– Optymalizację procesów biznesowych w systemie.

Grupy użytkowników korzystających z aplikacji:

Urzędnicy wydający zezwolenia na przejazd pojazdów nienormatywnych.

Jakie było wyzwanie?

Kod aplikacji został napisany w niestandardowy i mało intuicyjny sposób, co znacznie utrudniało jego analizę i rozwój.

Jak sobie z tym poradziliśmy?

Proces i metodologia pracy: Projekt był realizowany w metodyce Waterfall w ciągu 5 miesięcy, co pozwoliło na systematyczne wdrażanie zmian i testowanie nowych funkcjonalności.

Produkty dostarczone klientowi

  1. Zaktualizowane oprogramowanie z nowymi funkcjonalnościami.
  2. Pełna dokumentacja techniczna i użytkowa.
  3. Roczna gwarancja na poprawne działanie systemu.

Jakie korzyści zyskał klient?

Nowe funkcjonalności:

  • Generowanie raportów.
  • Obsługa transportu intermodalnego.

Poprawa błędów w systemie:

  • Wyeliminowanie błędów utrudniających działanie aplikacji.

Usprawnienie procesów biznesowych:

  • Lepszy przepływ pracy i bardziej intuicyjna obsługa aplikacji.

Projekt zakończono sukcesem, co umożliwiło dalszą współpracę w zakresie utrzymania i rozwoju systemu PPN.

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Jeśli jesteś zainteresowany usługami projektowania i budowy oprogramowania na indywidualne zamówienie, zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.

Wspólnie ocenimy, które z kompetencji zespołu SOFTIQ będą wsparciem dla Twojego projektu. 

Zobacz także

Dedykowany system zarządzania produkcją dla firmy

Klient: Georg Utz Sp. z o.o.
Branża: Produkcyjna
Funkcjonalności projektu obejmują zaprogramowanie kolejkowania zleceń produkcyjnych, wyświetlanie informacji o aktualnych zleceniach dla każdego gniazda produkcyjnego oraz monitorowanie stanu materiałów, surowców, prefabrykatów i wyrobów gotowych.

e-KREW

Klient: Centrum e-Zdrowie (CeZ) oraz Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ)
Branża: Zdrowie
Projekt polegał na migracji i normalizacji danych medycznych gromadzonych w 24 placówkach Regionalnych Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa do systemu e-Krew.

Multon

Klient: Multon
Branża: Leśnictwo i obróbka drewna
Multon to niestandardowy system, opracowany dla klienta z branży obróbki drewna, usprawniający planowanie i realizację operacji poprzez centralną aplikację webową i aplikację mobilną.
Szukasz zespołu IT do swojego projektu? Sprawdź, jak wybrać najlepszy modelu współpracy i odpowiedniego partnera! Pobierz e-book