Jaka była potrzeba biznesowa klienta?
Klient potrzebował aplikacji do wprowadzania, weryfikacji wniosków i wydawania decyzji w sprawie przyznania Karty Dużej Rodziny. Potrzebą było również stworzenie aplikacji do rejestracji, zarządzania i publikacji (np. na mapce na stronie) partnerów KDR, czyli przedsiębiorstw świadczących usługi i oferujących zniżki (benefity) dla klientów posiadających KDR.

Jakie było wyzwanie?
Największym wyzwaniem było dostosowanie aplikacji do ustawy o KDR (Dz.U. 2014 poz. 1863) oraz przygotowanie systemu do pracy w okresach największego obciążenia.
Jak sobie z tym poradziliśmy?
Aplikacja jest przeznaczona dla dwóch typów użytkowników: osób spełniających warunki przyznania karty oraz potencjalnych partnerów programu KDR.
System składa się z kilku modułów.
- Moduł Obsługi Kart – Obsługa wniosków o Kartę Dużej Rodziny, wydawanie decyzji, a następnie samych kart.
- Moduł Obsługi Partnerów – Rejestracja przedsiębiorstw, które zobowiązują się oferować benefity (np. zniżki) dla klientów posiadających KDR.
- Moduł Raportowy – Tworzenie raportów z modułów: Obsługa KDR i Obsługa Partnerów.
- Moduł Administracyjny – Zarządzanie jednostkami i użytkownikami (role, uprawnienia)
