Konsultant Help Desk

Jeżeli zależy Ci na pracy, która zapewnia rozwój zawodowy, satysfakcjonujące wynagrodzenie, interesujące benefity oraz świetną atmosferę, dołącz do nas!

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie e-mailowe i telefoniczne użytkowników systemów informatycznych, opiekę techniczną, rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń, wsparcie przy tworzeniu bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań, tworzenie/aktualizowanie dokumentacji użytkownika.

#oczekiwania

  • wykształcenie minimum średnie,
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
  • kreatywność i umiejętność rozwiązywania trudnych problemów,
  • umiejętności interpersonalne i komunikatywność,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
  • samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy,
  • dyspozycyjność.

#dodatkowe_atuty

  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przeznaczonej dla użytkownika,
  • doświadczenie we wsparciu użytkowników,
  • podstawowa znajomość SQL,
  • znajomość narzędzi pracy zdalnej,
  • prawo jazdy.

#oferujemy

  • pracę przy realizacji ambitnych projektów,
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia w zależności od własnych preferencji,
  • szkolenia i certyfikację,
  • benefity (opieka zdrowotna, oferta sportowa, imprezy integracyjne),
  • chill room i niepowtarzalną atmosferę w pracy.

Aplikuj