OFERTY PRACY

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie e-mailowe i telefoniczne Użytkowników systemów informatycznych, opiekę techniczną, rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń Użytkowników, wsparcie przy tworzeniu bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań, tworzenie/aktualizowanie dokumentacji Użytkownika.


Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • zdolności analitycznego myślenia i umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
  • kreatywności i umiejętności rozwiązywania trudnych problemów,
  • umiejętności interpersonalnych i komunikatywności,
  • umiejętności pracy w sytuacjach stresowych,
  • samodzielności i umiejętności organizacji własnej pracy,
  • dyspozycyjności.


Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przeznaczonej dla Użytkownika,
  • doświadczenie w wsparciu Użytkowników,
  • podstawowa znajomość SQL,
  • znajomość narzędzi pracy zdalnej,
  • prawo jazdy.


Wszystkim kandydatom oferujemy:

  • pracę przy realizacji ambitnych projektów;
  • spersonalizowaną ścieżkę rozwoju;
  • szkolenia i coaching zespołowy;
  • pakiet socjalny (opieka zdrowotna, oferta sportowa, imprezy integracyjne);
  • chill room i unikalną atmosferę w pracy.

Aplikuj